سفارش تبلیغ
صبا ویژن

در راستای هر چه با شکوهتر بر گزار شدن وگرامیداشت برنامه های دهه فجر ،کمیته مرکزی ستاد دهه فجر(متشکل از شورای اسلامی، دهیاری،پایگاه مقاومت بسیج،باشکاه فرهنگی متحده) تشکیل جلسه داد .
 با تاکید بر این نکته ، کمیته بسیج ستاد ، دهه فجر با محورهای الگوگیری جوانان ونوجوانان ،نسل جدید از امام حسین (ع) مقابله وایستادگی در برابر جنگ نرم دشمنان برنامه هاو فعالیت های سی ویکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی روز 22 بهمن را در 6 قالب فرهنگی ورزشی
1(-دو میدانی ( جوانان –نوجوانان – بزرگسالان) 2- سوارکاری 3- مردان آهنین 4- طناب کشی 5- خاطرات انقلاب 6-اجرای سرودهای انقلاب
) اجراء نمود.
که به نفرات برتر بعد از نماز مغرب وعشاء در محل مسجد جامع هدایای ارزنده ای به رسم یاد بود از سوی ستاد برگزاری دهه فجر با حضور معتمدین وشورای اسلامی و روحانی اهداء گردید .


  

(امام امیدش به ما دبستانی ها بود)


ادامه مطلب...

  

خلق حماسه ای بی نظیر جریان فتنه آمریکایی را ناکام گذاشتند.
حماسه باشکوه با حضور بیش از چند صد هزار  نفر از مردم کاشمر و بیش از 45 میلیون ایرانی در مراکز استان ها، شهرستان ها و روستاها رقم خورد و به این ترتیب میزان حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن از میزان مشارکت در انتخابات فراتر رفت.
راهپیمایان در سراسر کشور با حمل تصاویری از امام راحل و رهبرمعظم انقلاب و نیز دست نوشته هایی از بیانات آن بزرگواران ضمن تجدید میثاق با آرمان های خمینی کبیر با مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله العظمی خامنه ای نیز تجدید بیعت کردند.
مردم ولایتمدار همچنین با سر دادن شعارهایی همچون مرگ بر منافق و مرگ بر ضد ولایت فقیه خواستار بازداشت و محاکمه قاطع سران جریان شدند. حماسه آفرینان 22 بهمن همچنین با فریاد شعارهایی همچون مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر انگلیس خشم و انزجار خود را از حامیان خارجی فتنه اخیر به ویژه استکبار جهانی به نمایش گذاشتند.
«استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی»، «خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست» و «22بهمن ماه یوم -الله یوم الله» از دیگر شعارهای راهپیمایان در اقصی نقاط میهن اسلامی بود.


  

از سوی باشگاه فرهنگی ورزشی متحده رزق آباد برگزار کرد:

بمناسبت سی و یکمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران از سوی باشگاه فرهنگی ورزشی متحده وبا همگاری پایگاه مقاومت بسیج ودهیاری محترم روستا  یک سری مسابقات ورزشی در قالب فوتبال ،والیبال ،فوتبال دستی وبازیهای رایانه ای در سطح روستا برگزار گردید که به تیمهای برتر در هرگروه جوایزی اهداء خواهد شد .


  

 اربعین از رازهای هستی است و اربعین حسین (ع) روز بسط لطف اوست بر پیروان و دوستدارانش. و در مقام حسین (ع) همین بس که در زیارت اربعینش خطاب به جدشان محمد مصطفی (ص) و پدر بزرگوارشان حضرت علی (ع) و مادر گرامیشان فاطمه (س) میگوییم که خداوند عزاداری شما را در رثاء حسین (ع)قبول فرماید. 
در فرهنگ عاشورا، اربعین به چهلمین شب شهادت حسین بن علی(ع) گفته میشود که مصادف با روز بیستم ماه صفر است. از سنتهای مردمی ،گرامی داشت چهلم مردگان است، که به یاد عزیز فوت شده خویش، خیرات و صدقات میدهند و مجلس یاد بود بر پا میکنند، در روز بیستم صفر نیز، شیعیان، مراسم سوگواری عظیمی را در کشورها و شــــهرهای مختلف به یاد عاشورای حسینی بر پا میکنند. عاشقان و پیروان آن امام، در سحال اســـــرار اربعین به ذکر پرداخته و باران اشکبار چشم خویش را با مظلومیت حسین و یارانش پیوند می زنند. این راه، راه تداوم عشق است و بی گمان هیچگاه بی رهرو نخواهد بود.

اهالی این روستا از زن ومرد، پیر وجوان بزرگ وکوچک نیز در شب جمعه مصادف با شب اربعین حسینی با حضور در مسجد جامع روستا وحسینیه ها با برپایی مراسم عزاداری وروضه خوانی این شب عزیز را گرامی داشتند. 


  
   مدیر وبلاگ
خبر مایه
آمار وبلاگ

بازدید امروز :8
بازدید دیروز :2
کل بازدید : 77320
کل یاداشته ها : 56


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ