سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اهالی روستا، فرارسیدن هفدهم ربیع الاول، سالروز میلاد گرامی حضرت محمد مصطفی (ص) و حضرت امام جعفر صادق (ع) ششمین اختر تابناک امامت و ولایت را جشن گرفتند.
این مراسم باشکوه که با همت هیت امنا مسجد وپایگاه مقاومت بسیج وکمک های مردمی در محل مسجد جامع با حضور جمع کثیری از نماز گزاران زن ومرد  برگزار شد، حجت الاسلام محمد خزاعی امام جماعت، فرارسیدن میلاد پیامبر رحمت و حضرت امام جعفر صادق (ع) را تبریک و تهنیت گفت. وی در این مراسم سخنانی در خصوص جایگاه و خصوصیات ارزشمند نبی مکرم اسلام (ص) از جمله توجه ویژه آن حضرت به نهاد خانواده و همچنین مقام والای مادر بیان کرد. وی همچنین با اشاره به آیات و روایات، یادآور شد که اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و قرآن دو یادگار ارزشمند پیامبر گرامی اسلام است که ایشان در وصیت به مسلمانان بر توجه و تمسک به آنها در زندگی تاکید کرده اند.
در این مراسم مداحان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) نیز به مولودی خوانی پرداخت واز حاضرین با شیرینی پذیرایی بعمل آمد.


  
 روابط عمومی دهیاری اعلام کرد:
 کسانی که آرام و خونسرد هستند یقیناً مطمئن و ایمن رانندگی می کنند. عجله و شتاب زدگی خطر ایجاد حادثه را افزایش می دهد، با متانت رانندگی کنید و وقت کافی برای رفت و آمد خود در نظر بگیرید. منظور نهایی از هر سفری رسیدن به مقصد است لذا چند دقیقه دیرتر رسیدن بهتر است از هرگز نرسیدن زیرا اغلب حوادث در اثر سرعت بیش از حد و غیر متعارف به وجود می آید در هر صورت حتی چنانچه جلوگیری از تصادف نیز غیر ممکن نباشد سرعت کمتر، ضایعات کمتری را در بر خواهد داشت.
 دهیار  اعلام کرد: تجاوز به چپ از شایعترین تخلفات درون روستا
 است
.
خط ممتدد محوری، خط کشی است وسط معابر شهری و برون‌شهری که به دلایل گوناگون نمی‌توان در آن محلها دور زد، سبقت گرفت و یا از روی آن عبور کرد که این نوع خط کشی را اصطلاحا دیوار قانون می‌گویند. متاسفانه در معابر درون روستایی تخلف تجاوز به چپ که منجر به بسیاری از تصادفات می‌شود از شایعترین تخلفات است
وی افزود: با توجه به اجرا ی طرح هادی در این روستا ومکاتبات انجام گرفته شده با اداره محترم راه وترابری شهرستان کاشمر ومساعدت وهمکاری جناب آقای مهندس غلامزاده ( ریاست محترم اداره راه وترابری شهرستان)خط کشی جاده اصلی روستا به طول 2 کیلومتر به اتمام رسید.
  
   مدیر وبلاگ
خبر مایه
آمار وبلاگ

بازدید امروز :11
بازدید دیروز :2
کل بازدید : 77323
کل یاداشته ها : 56


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ