سفارش تبلیغ
صبا ویژن

در جلسهای که از سوی سازمان تبلیغات اسلامی  در محل مسجد سیدالشهداء کاشمر  با حضور روحانیون و جوانان روستا های بخش مرکزی به موضوع گفتمان جوان با محوریت 1 ازدواج 2 دین گریزی که ریاست جلسه بعده  حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا سالاری بود  برگزار گردید که این جلسه تا ساعت 2130 شب ادامه داشت  از این روستا نیز حاج آقا خزاعی روحانی روستا بهمراه تعدادی از جوانان در جلسه حضور داشتند


  

مراسم جشن عید سعید غدیر خم با حضور سادات اهل بیت و صدها تن از پیروان این سلسله صبح امروز در مسجد جامع روستا برگزار شد .حاج آقا خزاعی روحانی روستا ضمن عرض تبریک ، به ایراد سخنرانی در جمع حضار پرداختند. قرائت دعای ندبه از دیگر برنامه‌های در روز عید سعید غدیر خم است و این مراسم، صبح روز عید سعید غدیر خم و با حضور خیل عظیم اهالی  برگزارشد. این جشن با همکاری سادات اهل بیت و دهیار ی وشورای اسلامی وپایگاه مقاومت بسیج روستا برگزار شد  
در پایان این مراسم، به کلیه شرکت کنندگان که تعداد آنان بالغ بر 1600 نفر بود از طرف سادات روستا هدیه ای به رسم یاد بود وتبرک اهدا گردید در پایان مراسم نیز از کلیه حضار شرکت کننده بصرف شیرینی و صبحانه پذیرایی بعمل آمد.

ضمنا در شام این روز عزیز وبزرگ در محل مسجد جامع بعد از نماز مغرب وعشاء با حضور مداحان اهل بیت به مدیحه سرای پرداختن و درآخر مراسم بعد از پذیرایی از حضار شرکت کننده به قید قرعه به 20 نفر از اهالی جایزه ای به رسم یاد بود تقدیم گردید. .


 


  

رکورد پیاده روی خانوادگی کشور در کاشمر شکسته شد

در راستای تقویت روحیه نشاط و شادابی، ترویج و گسترش ورزش های همگانی و در بزرگ داشت سالروز شهادت آیت ا... سید حسن مدرس، هفته بسیج و گرامی داشت یاد و خاطره یک هزار شهید، همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی با حضور هزاران نفر از مردم کاشمر در این شهرستان برگزار شد. در این همایش پیاده روی که تحت عنوان حرم تا حرم از امام زاده سید حمزه آغاز شد، تعداد 450نفر از اهالی این روستاها نیز دراین پیاده روی شرکت نمودن.


  
همنوا با مناجات سیدالشهداء(ع) در عرفه

مراسم پر فیض دعای عرفه با حضور صدها نفر از مومنان خداجو به یاد سرور و سالار شهیدان در این روستا در هیت محترم شاهزاده علی اصغر (ع)  برگزار شد.


  
   مدیر وبلاگ
خبر مایه
آمار وبلاگ

بازدید امروز :19
بازدید دیروز :2
کل بازدید : 77331
کل یاداشته ها : 56


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ